סוכות שומרונים / הבלוג של ענת סקילי: סוכות : ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם.

הצצה נדירה לסוכה השומרונית המקושטת שבתוכה ממתינים . פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם.

השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: ×
×"×'לו×' של ענת סקילי: סוכות from img2.tapuz.co.il
ככה בונים סוכה שומרונית חול המועד סוכות במהלך חול המועד מארחים השומרונים בביתם את אורחיהם ודלתם פתוחה לכל חפץ, המונים מגיעים לשכונה השומרונית במהלך. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. חג הסוכות השומרוני חל השנה בסמוך לחג הסוכות היהודי. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. אבל מי הם השומרונים, איך הם קשורים ליהודים ולמה הם בכל זאת עם . הצצה נדירה לסוכה השומרונית המקושטת שבתוכה ממתינים .

מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים?

למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, . ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. אבל מי הם השומרונים, איך הם קשורים ליהודים ולמה הם בכל זאת עם . השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: חג הסוכות השומרוני חל השנה בסמוך לחג הסוכות היהודי. מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? ככה בונים סוכה שומרונית חול המועד סוכות במהלך חול המועד מארחים השומרונים בביתם את אורחיהם ודלתם פתוחה לכל חפץ, המונים מגיעים לשכונה השומרונית במהלך. שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה.

השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, .

שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. ×
×"×'לו×' של ענת סקילי: ×—×' סוכות שמח from img1.tapuz.co.il
השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. אבל מי הם השומרונים, איך הם קשורים ליהודים ולמה הם בכל זאת עם . גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. חג הסוכות השומרוני חל השנה בסמוך לחג הסוכות היהודי.

שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות.

חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. ככה בונים סוכה שומרונית חול המועד סוכות במהלך חול המועד מארחים השומרונים בביתם את אורחיהם ודלתם פתוחה לכל חפץ, המונים מגיעים לשכונה השומרונית במהלך. הצצה נדירה לסוכה השומרונית המקושטת שבתוכה ממתינים . מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, . ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. חג הסוכות השומרוני חל השנה בסמוך לחג הסוכות היהודי. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות.

לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות.

השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. טיולים לח×'ים | טיולים לח×'×™ תשרי
טיולים לח×'ים | טיולים לח×'×™ תשרי from www.teva.org.il
לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . הצצה נדירה לסוכה השומרונית המקושטת שבתוכה ממתינים . הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות.

גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות.

השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. אבל מי הם השומרונים, איך הם קשורים ליהודים ולמה הם בכל זאת עם . חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, . מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? הצצה נדירה לסוכה השומרונית המקושטת שבתוכה ממתינים .

סוכות שומרונים / ×"×'לו×' של ענת סקילי: סוכות : ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם.. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: חג הסוכות השומרוני חל השנה בסמוך לחג הסוכות היהודי. השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה.

מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול  סוכות. הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית.